Spookfish Media
Spookfish Media2 maanden geleden
Nieuwe redactieplek van Man bijt hond in Amsterdam-Noord. De komende tijd mag ik regelmatig genieten van het prachtige uitzicht op het IJ en de skyline van Amsterdam.
Spookfish Media
Spookfish Media3 maanden geleden
De dagen voor Kerst zijn lekker druk. Aftermovie voor het jubileum van een zorginstelling, opname bij Landstede onderwijsgroep en ik mocht weer een paar dagen meewerken aan het mooiste programma van de Nederlandse televisie: Man bijt hond. Op naar 2020. Fijne feestdagen allemaal!
Spookfish Media
Spookfish Media5 maanden geleden
Teksten inspreken met Johan Derksen, door de regen rennen voor een busmaatschappij en een bijeenkomst van de provincie Overijssel. Kortom: leuke week.
Spookfish Media
Spookfish Media5 maanden geleden
Man bijt hond leeft weer. Dit keer bij SBS6. 11 jaar lang werkte ik mee aan dit mooie programma. Deze week was ik opnieuw een paar dagen van de partij om de redactie een handje te helpen. Erg leuk!
Spookfish Media
Spookfish Media5 maanden geleden
Het was een mooie dag om in Rotterdam te filmen. Vooral omdat het om een bijzonder bouwproject gaat. Later meer...
Spookfish Media
Spookfish Media5 maanden geleden
Vandaag precies 2 jaar geleden dat ik samen met @ttmediavideo een leuke werkplek vond in de @creatievecooperatie. Tijd voor een slagroomsnor!
 

OVER

Barry

Ik ben Barry van As
van Spookfish Media

 

Dit is wat ik doe:

Samenstelling & redactie

Itemregie

Nieuwsverslaggeving

Camjo / camera

Voice-over

Programmamaker bij Man bijt Hond

 

Ik heb ruime ervaring als programmamaker bij zowel landelijke als regionale televisie. Ik werkte voor programma’s als Man bijt Hond, Opgelicht en Memories. Mijn uitdaging vind ik nu ook in 360 video, en richt me vol enthousiasme op deze nieuwe manier van storytelling.

 

Groot netwerk van professionals

 

Tijdens mijn carrière heb ik een groot netwerk opgebouwd van professionele cameramensen, editors, animators en tekstschrijvers, waardoor het mogelijk is de mooiste producties te maken. De technische kwaliteit en de kundigheid van degene die de techniek beheerst zijn heel erg belangrijk, maar dat zijn niet de enige randvoorwaarden voor het maken van een effectieve en aansprekende film.

 

De kracht zit in de inhoud

 

Volgens mij is er altijd één ijzeren regel van kracht bij het maken van video: Welke techniek of vorm je ook gebruikt voor het maken van video content, de kracht zit uiteindelijk altijd in de inhoud van de boodschap.

Spookfish

De naam Spookfish Media is geïnspireerd op een klein, vriendelijk visje van amper 15cm lang. Het is een unieke diepzeevis waar wetenschappers maar moeilijk bij in de buurt kunnen komen. Dat komt door de zeer gevoelige ogen, die als lenzen bovenop de transparante kop liggen. Daarmee is het visje in staat om 360° om zich heen te kijken. Zo kan het situaties goed overzien en snel reageren. Dit visje is anders dan zijn soortgenoten en beschikt over uitzonderlijke visuele eigenschappen.