Spookfish Media
Spookfish Media3 dagen geleden
Vandaag precies 2 jaar geleden dat ik samen met @ttmediavideo een leuke werkplek vond in de @creatievecooperatie. Tijd voor een slagroomsnor!
Spookfish Media
Spookfish Media heeft een bericht gedeeld.3 weken geleden
Samen met TT Media deze video voor de provincie Overijssel gemaakt. Mooie klus vanuit de werkplaats van het provinciehuis.
Spookfish Media
Provincie Overijssel
Heb je nou altijd al willen weten wat in de begroting van provincie Overijssel staat? šŸ’° In deze klusvideo laten we zeven opgaven zien waar de provincie aan bouwt. Geen doe-het-zelven, maar samen spijkers met koppen slaan! Bouw je mee? šŸ› ļø Ga naar: https://destaatvan.overijssel.nl/.
Spookfish Media
Spookfish Media2 maanden geleden
De vakantie is voorbij. Tijd om de vernieuwde website van Spookfish te bekijken... www.spookfishmedia.nl met dank aan Joris van der Kamp Blad Online en DeOnlineStrateeg.nl
Spookfish Media
Spookfish Media
Spookfish Media4 maanden geleden
Volop zomer en de vakantie voor de deur. Een mooi moment om eens terug te blikken op ruim 2 jaar Spookfish Media...
Spookfish Media
Spookfish Media
Spookfish Media heeft een bericht gedeeld.4 maanden geleden
Nederlands is zeker niet de makkelijkste taal om te leren. Kinderpostzegels helpt kinderen met het project 'Wereld vol woorden'. Dat mochten we filmen op deze school in Haarlem. Dit is alvast een korte promo i.s.m. Webmastery - social media & webredactie
Spookfish Media
Kinderpostzegels
Vogelverschrikker, misschien, lieveheersbeestje... Wat vinden jullie het moeilijkst te leren Nederlandse woord šŸ¤”? Wij vroegen het aan de kinderen uit de Internationale Taalklas in Haarlem. Dankzij de pilot van Wereld vol Woorden zijn deze woorden voor hen nu een eitje šŸ’Ŗ! #DagvandeRussischeTaal
Spookfish Media
Spookfish Media6 maanden geleden
Dit weekend gaat het over herdenken en bevrijding. In Zwolle is het Bevrijdingsfestival Overijssel 2019 Deze korte promo hebben we gemaakt voor op het scherm bij het hoofdpodium. Voor de Creatieve Coƶperatie. Een video die tussen de acts door te zien zal zijn op het grote scherm. Zooooo leuk!
Spookfish Media
 

OVER

Barry

Ik ben Barry van As
van Spookfish Media

 

Dit is wat ik doe:

Samenstelling & redactie

Itemregie

Nieuwsverslaggeving

Camjo / camera

Voice-over

Programmamaker bij Man bijt Hond

 

Ik heb ruime ervaring als programmamaker bij zowel landelijke als regionale televisie. Ik werkte voor programmaā€™s als Man bijt Hond, Opgelicht en Memories. Mijn uitdaging vind ik nu ook in 360 video, en richt me vol enthousiasme op deze nieuwe manier van storytelling.

 

Groot netwerk van professionals

 

Tijdens mijn carriĆØre heb ik een groot netwerk opgebouwd van professionele cameramensen, editors, animators en tekstschrijvers, waardoor het mogelijk is de mooiste producties te maken.Ā De technische kwaliteit en de kundigheid van degene die de techniek beheerst zijn heel erg belangrijk, maar dat zijn niet de enige randvoorwaarden voor het maken van een effectieve en aansprekende film.

 

De kracht zit in de inhoud

 

Volgens mij is er altijd Ć©Ć©n ijzeren regel van kracht bij het maken van video:Ā Welke techniek of vorm je ook gebruikt voor het maken van video content, de kracht zit uiteindelijk altijd in de inhoud van de boodschap.

Spookfish

De naam Spookfish Media is geĆÆnspireerd op een klein, vriendelijk visje van amper 15cm lang. Het is een unieke diepzeevis waar wetenschappers maar moeilijk bij in de buurt kunnen komen. Dat komt door de zeer gevoelige ogen, die als lenzen bovenop de transparante kop liggen. Daarmee is het visje in staat om 360Ā° om zich heen te kijken. Zo kan het situaties goed overzien en snel reageren. Dit visje is anders dan zijn soortgenoten en beschikt over uitzonderlijke visuele eigenschappen.